2018-05-19
Dział Obsługi Administracyjno-Finansowo-Gospodarczej
Stanowisko Głównego Księgowego
Kontakt
Renata Przybyłowska, Główny Księgowy
Telefon
29 7614015
Sprawy do załatwienia
Finanse i majątek jednostki.
Zadania
Stanowisko wykonuje w szczególności zadania w zakresie:
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.:
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych;
- dekretacja dokumentów finansowo-księgowych;
- prowadzenie ewidencji sprzedaży VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7;
- obsługa wypłaty świadczeń przyznawanych przez Ośrodek;
- przekazywanie w terminie rzetelnych informacji finansowo-księgowych;
- przygotowanie projektów planów finansowych oraz sprawozdań z tych planów;
- terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym:
- kompletowanie dokumentów niezbędnych do sporządzania list płac pracowników (umowy o pracę, umowy zlecenia, zwolnienia lekarskie);
- sporządzanie list płac w systemie komputerowym „Płace Optivum” (listy płac, listy zasiłków ZUS, zestawienia do list płac, kart zasiłkowych);
- dokonywanie potrąceń składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne;
- naliczanie i ewidencja zaliczek z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych i terminowe odprowadzanie do Urzędu Skarbowego składek na podatek dochodowy (PIT-4);
- sporządzanie rozliczeń podatkowych dla pracowników (PIT-11, PIT-8B);
- bieżąca rejestracja w kartach wynagrodzeń wszelkiego rodzaju wypłat (nagrody jubileuszowe, odprawy, zapomogi, świadczenia z ZFŚS itp.);
- elektroniczne przekazywanie przelewów dotyczących wynagrodzeń pracowników i potrąceń z płac;
- obsługa programu „Płatnik” - sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych (rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz podopiecznych: ZZA, ZCNA, ZUA, ZWUA);
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS: DRA, RCA, RZA, RSA;
- terminowe przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS.
- regulowanie zobowiązań (sporządzanie przelewów);
- sporządzanie sprawozdawczości;
- prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenia itp.);
- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów, urządzeń księgowych oraz sprawozdań finansowych;
- współpraca z działami Ośrodka w celu prawidłowej gospodarki finansowo-księgowej;
- nadzór finansowo-księgowy nad działami realizującymi zadania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Goworowie;
- przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w związku z realizacją przydzielonych obowiązków pracowniczych oraz zachowanie szczególnej staranności w trakcie wykonywania operacji przetwarzania danych w celu ochrony interesów osób, których one dotyczą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
- inne zadania zlecone przez Kierownika.
Stanowisko ds. kancelaryjnych i kadrowych
Kontakt
Aneta Korzeniak, Pracownik ds. kancelaryjnych i kadrowych - sekretarka
Telefon
29 7614015
Sprawy do załatwienia
Oferty pracy.
Zadania
Stanowisko wykonuje w szczególności zadania w zakresie:
- prowadzenie książek korespondencyjnych, ewidencjonowanie przesyłek, wysyłanie korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie faksów i telefonów, wysyłanie decyzji, obsługa poczty elektronicznej,
- nadzór nad sprawami administracyjno-gospodarczymi,
- organizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego, w tym przedstawianie Kierownikowi listy potrzeb do akceptacji,
- gospodarowanie pieczęciami,
- organizacja i zabezpieczenie techniczne obsługi poligraficznej,
- organizacja konserwacja sprzętu i wyposażenia technicznego,
- prenumerata czasopism,
- dbanie o mienie znajdujące się w placówce,
- informowanie na bieżąco Kierownika o zauważonych usterkach oraz uszkodzeniach powstałych w Ośrodku,
- prowadzenie składu archiwalnego, w tym przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji,
- koordynacja czynności kancelaryjnych,
- obsługa skarg i wniosków,
- sporządzanie pism z zakresu działalności Ośrodka,
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych związanych z organizacją pracy Ośrodka,
- sporządzanie umów, w tym umów związanych z zatrudnieniem pracowników i zleceniobiorców oraz umów i porozumień z instytucjami z zakresu dożywiania,
- prowadzenie akt osobowych pracowników Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- prowadzenie list obecności,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- rozliczenia kadrowe, w tym urlopy i zwolnienia lekarskie - prowadzenie rejestru,
- wystawianie delegacji dla pracowników - prowadzenie rejestru,
- organizowanie szkoleń dla pracowników, w tym szkoleń BHP,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw kadrowych,
- dokonywanie transmisji bankowych w systemie Home Banking podczas nieobecności głównego księgowego,
- przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w związku z realizacją przydzielonych obowiązków pracowniczych oraz zachowanie szczególnej staranności w trakcie wykonywania operacji przetwarzania danych w celu ochrony interesów osób, których one dotyczą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
- zastępstwo za nieobecnego pracownika ds. projektów,
- zastępstwo za nieobecnego głównego księgowego,
- inne zadania zlecone przez Kierownika.
Stanowisko ds. obsługi informatycznej
Kontakt
Jacek Olewiecki, Informatyk
Zadania
Stanowisko wykonuje w szczególności zadania w zakresie:
- pełnienie obowiązków Administratora Systemu Informatycznego,
- zapewnienie archiwizowania i zabezpieczenia baz danych na nośnikach elektronicznych,
- dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów oraz usuwanie usterek, w przypadku większych napraw kierowanie sprzętu do punktów serwisowych,
- administrowanie stronami internetowymi Ośrodka,
- rozpoznawanie potrzeb oraz organizowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- doradztwo oraz pomoc w określaniu kierunków i sposobu informatyzacji Ośrodka,
- dostarczanie nowych wersji oprogramowania do wszystkich działów Ośrodka,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania,
- konsultacje w zakresie funkcjonowania i obsługi oprogramowania,
- usuwanie nieprawidłowości w pracy systemów komputerowych,
- przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w związku z realizacją przydzielonych obowiązków pracowniczych oraz zachowanie szczególnej staranności w trakcie wykonywania operacji przetwarzania danych w celu ochrony interesów osób, których one dotyczą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Stanowisko - sprzątaczka, palacz c.o.
Zadania
Stanowisko wykonuje w szczególności zadania w zakresie:
- utrzymywanie w czystości pomieszczeń Ośrodka i posesji wokół budynku,
- zgłaszanie do Kierownika zapotrzebowania na środki czystości, materiały i sprzęt niezbędny do pracy,
- racjonalne gospodarowanie zakupionymi środkami, materiałami oraz sprzętem,
- palenie w piecu c.o.,
- inne zadania zlecone przez Kierownika.